عنوان مقاله : الگوی ساختاری تاثیر رهبری اخلاقی بر آوای سازمانی شرکت انتقال برق منطقهای مازندران و گلستان با تاکید بر نقش میانجی جو سکوت سازمانی |
نویسندگان : سید امیرحسین شفیعی، سیده خدیجه معافی مدنی |
صفحات : 1-11 |
دانلود اصل مقاله |
عنوان مقاله : بررسی آثاراقتصادی- اجتماعی ناشی از فعالیتهای آبخیزداری در مشارکت و رضایتمندی روستاییان حوضه های تار و بار شهرستان دماوند |
نویسندگان : حبیب اله مهدوی وفا |
صفحات : 12-20 |
دانلود اصل مقاله |
عنوان مقاله : بررسي رابطه بین یادگیری سازمانی با توانمندسازي کارکنان |
نویسندگان : بی تا پارسا، سميه بابا زاده، فرهنگ آبرومندی |
صفحات : 21-29 |
دانلود اصل مقاله |
عنوان مقاله : تأثیر ورزش صبحگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه یک شهرستان فومن |
نویسندگان : علیرضا علمیه، بهمن رفیع زاده، هومن خان باباخانی |
صفحات : 30-39 |
دانلود اصل مقاله |
عنوان مقاله : بررسی عوامل خطرساز روانی- خانوادگی پرخاشگری و گرایش به آن در بین دانشآموزان پسر مقطع متوسطه شهر یاسوج |
نویسندگان : زهرا کرمی، علی اکبر پیراسته مطلق، معصومه همتی نصرآباد سفلی، پروین محمدی |
صفحات : 40-46 |
دانلود اصل مقاله |
عنوان مقاله : بررسی رابطه بین رقابتی بودن بازار محصول بر میزان افشای اجباری شرکت ها |
نویسندگان : بهنام دهقان |
صفحات : 47-58 |
دانلود اصل مقاله |
عنوان مقاله : بررسی ارتباط گزارشهای حسابرسان با احتمال نکول تسهیلات اعطایی به مشتریان حقوق بانکی مطالعه موردی:"بانکهای خصوصی و دولتی استان فارس" |
نویسندگان : حمیده صفری قیری |
صفحات : 59-69 |
دانلود اصل مقاله |
عنوان مقاله : مروری بر مدل های کسب و کار الکترونیک |
نویسندگان : سعید شهبازی، سید فرهاد حسینی |
صفحات : 70-77 |
دانلود اصل مقاله |
عنوان مقاله : بررسي رابطه بین مسئولیت اجتماعی سازمان امور مالیاتی با اعتماد و مشارکت عمومی در پرداخت مالیات بنگاههای کوچک اقتصادی استان همدان |
نویسندگان : آرین افشاری، نرگس آهنگر، هوشنگ حیدریان |
صفحات : 78-88 |
دانلود اصل مقاله |
عنوان مقاله : تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان جهرم |
نویسندگان : مهدی وارث، عاطفه ذوالقدرزاده، راضیه مهدی پور، آمنه فروردین |
صفحات : 89-98 |
دانلود اصل مقاله |
عنوان مقاله : مطالعه تاثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری از طریق احساسات و رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک کشاورزی استان خوزستان) |
نویسندگان : علی اصغر عیوضی حشمت، عبدالرحیم نوروزی، مجید بوالحسنی |
صفحات : 99-115 |
دانلود اصل مقاله |