سیستم در حال پردازش می باشد ، لطفا شکیبا باشید
header

نسخه بهار1396،جلددوم،شماره7

عنوان مقاله : معرفي عوامل انگيزش بر بهره وري كاركنان در سازمان ها
نویسندگان : عباس كيادليري
صفحات : 1-9
دانلود اصل مقاله
عنوان مقاله : ارائه مدل ریاضی بالانس خط تولید در حالت توالی عملیات چندگانه
نویسندگان : حسنعلی آریا ، محمد فلاح
صفحات : 10-17
دانلود اصل مقاله
عنوان مقاله : شناسایی عوامل تعیین‌کننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذائی
نویسندگان : محمد حقیقی؛ محمود فیروزیان؛ صمد نجفی مجد
صفحات : 18-28
دانلود اصل مقاله
عنوان مقاله : ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده وب سایت(تارنما)شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران از دیدگاه مشتریان داخلی در فضای بازار صنعتی
نویسندگان : منیژه حقیقی نسب؛ آزاده تابعین
صفحات : 29-38
دانلود اصل مقاله
عنوان مقاله : بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران
نویسندگان : علی دیواندری؛ غلامحسین نیکوکار؛ محمد نهاوندیان؛ هاشم آقازاده
صفحات : 39-54
دانلود اصل مقاله
عنوان مقاله : شناخت نحوه تاثیرگذاری ابعاد عدالت سازمانی بر جنبه‌های گوناگون رضایت شغلی و سازمانی
نویسندگان : سیدرضا سیدجوادین؛ ، محمدمهدی فراحی؛ غزاله طاهری عطار
صفحات : 55-70
دانلود اصل مقاله
عنوان مقاله : نارسایی در ارائه خدمات، استراتژی‌های احیاء خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده
نویسندگان : منصور صمدی؛ بهمن حاجی‌پور، حسین فارسی‌زاده
صفحات : 71-86
دانلود اصل مقاله
عنوان مقاله : پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید
نویسندگان : علی اکبر فرهنگی؛ طهمورث حسنقلی پور، امیر خانلری
صفحات : 87-104
دانلود اصل مقاله
عنوان مقاله : طراحی مدل عناصر تفکر استراتژیک در سازمان‌های ایرانی
نویسندگان : اصغر مشبکی، آناهیتا خزاعی
صفحات : 105-118
دانلود اصل مقاله
عنوان مقاله : موانع اجرای استراتژی‌های بازاریابی: ارائه‌ی یک طبقه‌بندی و رتبه‌بندی آن برای شرکت ایران خودرو
نویسندگان : امیررضا ممدوحی،محمدرضا سیدهاشمی
صفحات : 119-134
دانلود اصل مقاله
عنوان مقاله : بررسی تطابق خدمات بازاریابی سازمان توسعه تجارت ایران1 با انتظارات صادرکنندگان
نویسندگان : غلامحسین نیکوکار،علی دیواندری،عبدالحمید ابراهیمی،محمدرحیم اسفیدانی
صفحات : 135-150
دانلود اصل مقاله